Sports marketing : a strategic perspective / Matthew D. Shank
(Perspectives : the multidisciplinary series of physical education and sport science)
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed |
出版者 | Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall |
出版年 | c2002 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxii, 613 p. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | 請求メモ | ISBN | 予約 | 利用注記 |
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3階 一般書架 |
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780.13/Sh12 | 10974384 |
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0130407917 |
|
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データ種別 | 図書 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Shank, Matthew D. |
件 名 | LCSH:Sports -- United States -- Marketing
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LCSH:Sports -- Economic aspects -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC9:780 LCC:GV716 DC21:796/.068/8 |
書誌ID | 7000142669 |
ISBN | 0130407917 |
NCID | BA55302760 |
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