Young children learning through schemas : deepening the dialogue about learning in the home and in the nursery / Katey Mairs and the Pen Green Team ; edited by Cath Arnold
(Pen Green books for early years educators)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London : Routledge |
出版年 | 2013 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 183 p. : ill., ports. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | 請求メモ | ISBN | 予約 | 利用注記 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3階 一般書架 | : hbk | 376.11/Ma31 | 11626895 |
|
9780415697316 |
|
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [175]-177) and index |
著者標目 | Mairs, Katey Pen Green Team Arnold, Cath |
件 名 | LCSH:Schemas (Psychology) in children -- Case studies
全ての件名で検索
LCSH:Emotions in children -- Case studies 全ての件名で検索 LCSH:Cognition in children -- Case studies 全ての件名で検索 LCSH:Mental representation in children -- Case studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:BF723.S17 DC23:372.21 |
書誌ID | 7000220789 |
ISBN | 9780415697316 |
NCID | 3000355403 |