The power of industrial brands : an effective route to competitive advantage / Paul Hague and Peter Jackson
(McGraw-Hill marketing for professionals)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London ; New York : McGraw-Hill |
出版年 | c1994 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 178 p. : ill. ; 23 cm |
書誌詳細を非表示
データ種別 | 図書 |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [173]-174) and index |
著者標目 | *Hague, Paul N. Jackson, Peter, 1942- |
件 名 | LCSH:Industrial marketing -- Management
全ての件名で検索
LCSH:Brand name products -- Marketing 全ての件名で検索 LCSH:Product management |
分 類 | LCC:HF5415.1263 DC20:658.8/343 |
書誌ID | 7000140646 |
ISBN | 007707839X |
NCID | BA24606782 |
類似資料
![](/media/img/icon_loading_m.gif)